Drukkerij

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Mijn bestelling is nog niet aangekomen, wat moet ik doen?

Wanneer je iets bij ons bestelt ontvang je, zodra wij je order hebben uitgeprint en hebben verzonden, een Track&Trace code. Hierin kun je een indicatie vinden van wanneer jouw poster(s) worden bezorgd.

Wacht je al langer dan 7 dagen? Neem dan even contact met ons op, dan zoeken wij het voor je uit.

Is een snellere verzending mogelijk?

Al onze posters worden 'on demand' gedrukt. Dit houdt in dat wij jouw geselecteerde poster(s) pas gaan drukken wanneer je een bestelling hebt geplaatst. Wij doen dit om de kwaliteit te waarborgen en onze prijzen laag te houden.

Hierdoor kunnen wij helaas niet sneller verzenden dan wij momenteel aanbieden.

Mijn poster is beschadigd bezorgd, wat moet ik doen?

Hoewel wij onze posters goed beschermd en verpakt verzenden kan er natuurlijk altijd iets mis gaan. Is je pakketje beschadigd? Trek dan even aan de bel, dan lossen we dit natuurlijk z.s.m. voor je op.

Hoe kan ik jullie het beste bereiken?

Je kunt ons het beste bereiken via het contactformulier op deze pagina of via een mailtje op: info@artfulprints.nl.